Tarieven

Tarieven

CT-Support hanteert duidelijke tarieven voor de ICT dienstverlening. Tevens bieden wij verschillende type SLA overeenkomsten aan. Voor elke klantbehoefte heeft CT-Support een passende SLA overeenkomst. Hieronder een overzicht van onze standaard ICT uurtarieven en verschillende SLA overeenkomsten om u een indicatie te geven.
Voor de particulier hanteren wij aangepaste tarieven!

Standaard Uurtarief Prijs excl. 21% btw
Uurtarief € 70,00
Avondtarief (van 19.00 uur tot 23.00 uur) € 103,50
Nachttarief (van 23.00 uur tot 06.00 uur) € 138,00
Voorrijkosten Almere-buiten* € 9,95
Voorrijkosten buiten Almere-buiten p/km* € 0,70

* excl. parkeerkosten

Om uw omgeving te onderhouden zonder verrassingen kunt u ervoor kiezen om een contract af te sluiten waarin u voor een vast bedrag per maand (een gedeelte van) uw IT omgeving voor een vast bedrag te laten onderhouden. De verschillende vormen en bijbehorende kosten treft u onderstaand, de SLA overeenkomsten kunnen voor u anders zijn en is afhankelijk welke wensen u heeft.

Ad Hoc Support
• Geen responsetijdverplichting.
• Tarief remote; € 17,50 per kwartier, minimaal twee kwartier.
• Tarief locatie; € 17,50 per kwartier, minimaal vier kwartier + voorrijkosten

Strippenkaart
• Minimum afname van tenminste 10 uur (voorwaarden volgens Ad Hoc).
• Het kortingspercentage ten opzichte van het standaard tarief bedraagt 10%.
• Facturatie uren geschiedt vooraf.
• Responsetijd 8 uur.

SLA overeenkomst
• Hier over kunt u het beste contact opnemen met ons om een afspraak te maken.

genoemde tarieven zijn excl. 21% BTW